Kréta elektronikus ügyintézés
A 2018/2019. tanévben megvalósult a KRÉTA rendszerben az „e-Ügyintézés” felületen az elektronikus ügyintézés lehetősége.
Az e-Ügyintézés megvalósításával, több ügyintézési területen a KRÉTA rendszer szövegsablonokkal támogatja a szülők egyszerű és otthonról elvégezhető ügyintézését.
Az elektronikus ügyintézés során többek között a következő folyamatok elvégzésére van lehetőség:
- Tanulói mulasztás igazolása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Bizonyítvány –vagy törzslapmásolat igénylése
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelem benyújtása
- Pedagógus-szülő közötti elektronikus kommunikáció
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
Az e-Ügyintézés felületét csak az a szülő láthatja és használhatja, aki gondviselői hozzáféréssel jelentkezik be a KRÉTA rendszerbe. Gondviselői hozzáférés igénylése online, az iskola KRÉTA bejelentkező felületén található „Gondviselői hozzáférés igénylése” menüponton keresztül, valamint személyesen az intézményben a szükséges adatok ( tanuló(k) neve, gondviselő neve, gondviselő e-mail címe ) megadásával lehetséges. A belépési adatok mindkét esetben e-mailben kerülnek kiküldésre.
Segédlet az online történő gondviselői hozzáférés igényléséhez: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=11832159
Az e-Ügyintézés kérelmezői ( gondviselői ) felületének bemutatása: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714
Fontos! A tanulók változatlanul az oktatási azonosítójuk, illetve születési dátumuk megadásával tudnak belépni a KRÉTA E-Ellenőrző felületére. A gondviselői felületre történő belépésre kizárólag a gondviselő jogosult! A gondviselő felelőssége, hogy a belépéshez szükséges adatok ne kerüljenek illetéktelen személyhez!
Módosítás: (2019. szeptember 11. szerda, 08:37)